حفظ تناسب اندام با میان وعده مناسب
حفظ تناسب اندام با میان وعده مناسب

میان وعده های یکی از اصلی ترین قسمت های هر رژیم غذایی هستند که اگر به درستی انتخاب شوند، تاثیر خیلی خوبی در حفظ تناسب اندام و سلامت بدن خواهند داشت. آیا میان وعده ها یا اسنک های سالم و مفید را می شناسید!؟

همه در طول زندگی چندین بار تصمیم گرفته ایم که با رژیم گرفتن به تناسب اندام برسیم! وعده های غذایی در رژیم های غذایی کاهش وزن، حجم خیلی کمی دارند و ممکنه بعد 2 تا 3 ساعت بعد از صرف صبحانه یا نهار احساس گرسنگی خیلی زیادی پیدا کنید. در این مواقع این میان وعده های سالم و مفید هستند که به شما کمک میکنند تا هم انرژی مورد نیاز برای ادامه فعالیت در طول روز رو کسب کنید و هم اینکه در رژیم غذایی که دنبال می کنید، موفق باشید.
قاعده کلی برای استفاده از میان وعده ها در یک رژیم غذایی کاهش وزن این هست که ابتدا مقدار و حجم وعده های اصلی رو کاهش بدید و سپس بعد از گذشت 3 تا 4 ساعت یک میان وعده مفید بخورید. مثلا اگر زمان خوردن صبحانه در ساعت 7 یا 8 هست، باید یک میان وعده در ساعت 10 یا 11 داشته باشید. توصیه میشه این میان وعده ها از بین خوراکی های سالم و ترجیحا کم کالری مثل میوه ها، سبزیجات، آجیل، میوه خشک و ...  انتخاب بشه تا فقط انرژی مورد نیاز بدن رو تامین کنه و باعث افزایش وزن نشه.
اگر تمایل دارید از میان وعده ای سالم و مفید استفاده کنید حتما این بخش را تا انتها ببینید تا با بهترین و سالم ترین میان وعده ها یا اسنک ها آشنا شوید!

آیا به تاثیر یخ در جوانسازی پوست فکر کرده اید؟
«کلیک کنید»



ماست طبیعی
ماست یکی از محصولات لبنی سرشار از پروتئین هست که تاثیر خیلی خوبی در بهبود هضم داره و استرس بدن رو تا حد زیادی کاهش میده. ماست به ایجاد میکروارگانیسم های مفید در روده کمک میکنه و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشه و کمک میکنه تا عملکرد سیستم ایمنی بدن بازیابی بشه. علاوه بر این ماست غنی از کلسیم هست و برای رشد و تقویت ناخن، مو و دندان ها بسیار مفید هست. 
 
 
چای سبز
چای سبز حاوی مقداری زیادی آنتی اکسیدان هست و برای افزایش متابولیسم بدن و همچنین کاهش وزن، انتخاب خیلی خوبی میتونه باشه. این چای برای حفظ سلامت پوست نیز بسیار مفید هست و تاثیر خیلی خوبی در تغذیه رسانی و جوانسازی پوست می شود.
 
 
موز
موز سرشار از انواع ویتامین ها مانند ویتامین C و B6 و همچنین حاوی پتاسیم، منیزیم، منگنز و فیبر هست. این میوه به دلیل طعم و مزه خوبی که داره میتونه جز اولین انتخاب ها برای یک میان وعده سالم و مفید باشه! موز حاوی مواد مغذی ای هست که کمک میکنه میزان قند خون در بدن حد متوسط باقی بمونه و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان هست.
 

میکروپیگمنتیشن چیست؟
«کلیک کنید»


 
شکلات تلخ
شکلات تلخ مزایای خیلی زیادی برای حفظ سلامت بدن داره که در این میان میشه به کاهش استرس، بهبود حافظه، تقویت سیستم ایمنی، هماهنگ کردن عملکرد مغز و ... اشاره کرد. پس بهتره یک تکه شکات تلخ 80 درصد به بالا رو به عنوان میان وعده انتخاب کنید و در کنار لذت بردن از طعم خاص آن، از مزایای سلامتی ای که داره هم بهره مند بشید.
 
 
کینوا - Quinoa
دانه های ریز کینوا غنی از فیبر هستند و میتونن باعث بهبود عملکرد معده بشن. علاوه بر این غنی از انواع ویتامین هایی هستند که برای حفظ سلامت و زیبایی بدن هم لازم و ضروری هست. کینوا حاوی فیبر پروتئین، منیزیم، منگنز، آهن، روی، مس، فسفر و حتی پروتئین هست و برای کنترل سطح قند خون هم بسیار مفد هست.
 


   سایر ترفندها
راه کار مناسب جهت خشک کردن موها
راه کار مناسب جهت خشک کردن موها
خشک کردن مو مخصوصاً برای افرادی که موهای بلندی دارند کار دشواری است که اگر صحیح و اصولی انجام نشود، ...
اطلاعات بیشتر...
نکات پنهان آرایش صورت
نکات پنهان آرایش صورت
در این مطلب نکات آرایش صورت را برایتان یادآوری می کنیم که شاید تاکنون نمی دانسته اید. نکاتی که به ...
اطلاعات بیشتر...
شاخصه های انتخاب آرایشگاه مناسب
شاخصه های انتخاب آرایشگاه مناسب
انتخاب یک آرایشگاه خوب و مطمئن یکی از مهمترین مواردی است که قبل از هر مراسمی باید به آن توجه ویژه ...
اطلاعات بیشتر...
   نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


ساری، خیابان طالقانی،
011
info[at]SariBeauty.ir

معرفی امکانات صفحات مراکز

© 2019 (saribeauty.ir/). All rights reserved | Powered By : dorweb.ir