پف چشم تکنیکها و ترفندها
پف چشم تکنیکها و ترفندها

پوشاندن و مخفی کردن چشم های پف کرده، کار سختی به نظر می رسد. اما ترفندهای آرایشی، همیشه کمک می کنند که ظاهر بهتر و زیباتری داشته باشید، پس با ما همراه باشید تا این ترفندها رو یاد بگیرید.

چشم ها همیشه همه چیز رو به خوبی توضیح می دهند مثلا اینکه شب گذشته تا دیر وقت بیدار بودید یا اینکه غذای پر نمک خوردید! پف زیر چشم ها، مشکل خیلی ها است که برای خانوم ها، امکان پوشاندن و کاور کردن آن با آرایش وجود دارد و می شود با تکنیک ها و ترفندهای آرایشی، تا حد زیادی این مشکل رو مخفی کرد یا لااقل از شدت پف چشم ها کم کرد تا ظاهر بهتری داشت.
اما قبل از اینکه به سراغ آموزش فنون از بین بردن پف زیر چشم با آرایش برویم، بهتر است به روش طبیعی از عواملی که باعث ایجاد پف در زیر چشم ها می شوند: مانند استرس، کمبود خواب و کمبود بعضی از مواد غذایی، استفاده از نمک زیاد و رژیم غذایی پر نمک، نوشیدن مشروبات الکلی، گریه کردن، مالیدن چشم و... پرهیز کنید.
  
درمان سریع برای کاهش پف زیر چشم ها
  • استفاده از کمپرس سرد روی چشم ها و اطراف آن
  • نوشیدن چند لیوان آب 
  • استفاده از بالش بلند هنگام خواب
  • استفاده از کرم های دور چشم قابض
  • استفاده از برش های سرد خیار یا سیب زمینی یا قرار دادن چای کیسه ای خنک روی چشم ها
 

نوشیدن آب و تأثیر آن بر پوست صورت
«کلیک کنید»



روش سریع مخفی کردن و پوشاندن پف زیر چشم ها با آرایش
این آموزش، یه روش دو مرحله ای است که کمک می کند پف زیر چشم ها تا حد زیادی کاهش پیدا کند و بعد از آن، مقداری که باقی می ماند با آرایش پوشانده بشود. بنابراین می توانید با توجه به شدت پف چشم ها، از یکی از مراحل یا ترکیب هر دو، در ابتدای صبح یا هر موقع که احساس کردید نیاز دارید از شر پف چشم هاتون خلاص بشوید، استفاده کنید.
 لوازم مورد نیاز کمی یخ  و کانسیلر آرایشی می باشد.

 مرحله اول:
دلیل اصلی پف زیر چشم ها، تجمع مایعات در بافت این نواحی است که تا زمانی که این مایعات در محل حضور دارند، چشم ها پف کرده هستند، بنابراین باید کاری کنید که این مایعات از این نواحی دور بشوند و یخ بهترین وسیله برای این کار است.
یخ باعث ایجاد انقباض در رگ ها می شود و در نتیجه این انقباض (کوچک و کم حجم شدن سایز) باعث پراکنده شدن و خارج شدن مایعات تجمع یافته می شود. یعنی سایز و قطر رگ ها کوچک می شود و مایعات اضافی از محل دفع خواهند شد.
برای کاهش پف زیر چشم ها، می توانید چند تکه یخ را در یک کیسه فریزر قرار بدهید و آن را روی چشم ها بگذارید تا با خنک کردن پوست چشم ها، پف زیر چشم رو کاهش بدهید. اگر نمی توانید سرمای یخ رو تحمل کنید، کیسه را در یک پارچه نازک قرار بدهید و بعد آن را روی چشم ها بگذارید. این کار رو چند بار تکرار کنید تا زمانی که احساس کردید پف چشم ها کاملا کاهش پیدا کرده و بعد از 10 دقیقه، زیر چشم ها رو با سرانگشتان به آرومی ماساژ بدهید تا به دفع مایعات از این ناحیه کمک کنید.

 مرحله دوم:
کانسیلر بهترین لوازم آرایشی برای مخفی کردن مشکلات پوستی و ظاهری صورت است که تاثیر زیادی هم دارد و اگه تا به حال کانسیلر نداشتید و ازش استفاده نکرده اید، توصیه می کنیم حتما امتحانش کنید.
مقداری از کانسیلر را به صورت یه مثلث کوچک زیر چشم ها بزنید و با انگشت حلقه یا براش کوچک مخصوص کانسیلر، به طور کامل روی پوست محو کنید (بهتره در ابتدا با ضربه های کوچک، کانسیلر را در تمام ناحیه پخش کنید تا کامل به خورد پوست برود). کانسیلر با روشن کردن ناحیه زیر چشم ها، باعث کاور کردن پف و تغییر رنگ و کبودی آن می شود.

نکته:
قبل از کانسیلر، کمی سرم چشم به پوست زیر چشم ها بزنید تا باعث هیدراته شدن چشم ها بشود.


   سایر ترفندها
انواع صابون گیاهی به همراه خواص آنها
انواع صابون گیاهی به همراه خواص آنها
صابونهای گیاهی انواع گوناگونی دارند و هر کدام خواص خود را دارند. بهتر است به جای استفاده از ...
اطلاعات بیشتر...
چگونه در عکس های پرتره زیباتر باشیم؟
چگونه در عکس های پرتره زیباتر باشیم؟
برای اینکه در پرتره ها و عکس ها هم زیبا باشید لازم هست به چند نکته و ترفند آرایشی دقت داشته باشید.
اطلاعات بیشتر...
پاکسازی پوست صورت
پاکسازی پوست صورت
زندگی در شهرهای آلوده و داشتن مشغله زیاد و نرسیدن به پوست صورت باعث میشود منافذ پوست پر شود از ...
اطلاعات بیشتر...
   نظرات
شما اولین نظر دهنده باشید.

نظر شما


ساری، خیابان طالقانی،
011
info[at]SariBeauty.ir

معرفی امکانات صفحات مراکز

© 2019 (saribeauty.ir/). All rights reserved | Powered By : dorweb.ir